חלוקת מגנטים היא שיטה בדוקה ומוכחת להגיע ישר לקהל היעד שלך – ממש עד לאיפה שהם גרים! למרבה הצער, בעלי עסק ובעלי מקצוע רבים מחליטים לוותר על שיטת פרסום אפקטיבית שכזאת אבל אם אתם מאלה שכן מעוניינים לנצל את היתרונות בהפצת מגנטים פרסומיים משלכם, הנה כמה טיפים בשבילכם ליצירת מגנט יצירתי ולניצול מיטבי של הפרסום שלכם! ‏‏‎

החשיבות במגנט מקורי ויצירתי

הבחירה בין יצירת מגנט סטנדרטי ופשוט לבין למגנט יצירת מגנט מקורי ויצירתי עשויה להשפיע על כל קמפיין הפרסום שלכם. כאשר מדובר במגנטים פרסומיים, דבר שרבים נתקלים בו לעתים קרובות, החשיבות בלהבדיל את המגנט שלך מול האחרים היא גדולה. אתה רוצה שהמודעה שלך תבלוט בין כל שאר ותניב את הביצועים הטובים ביותר על מנת שחלוקת המגנטים תשתלם לעסק שלך. ‏‏‎

חלוקת מגנטים

איך ליצור מגנט מקורי? ‏‏‎

חוק ה-5 שניות

מגנטים לא קלים לפספוס כאשר הם מופיעים על דלת הבית שלך, אבל הם יכולים בקלות להיזרק לפח. עליך למשוך את תשומת הלב של קורא המודע באמצעות קריאה לפעולה ומילים עוצמתיות כמו: "מבצע לזמן מוגבל", "צור קשר עוד היום", "משלוח חינם", "15% הנחה למציג מגנט זה"… האפשרויות מרובות. הקורא חייב להבין במהירות מה הן יתרונות העסק שלך ומה אתה מציע. מסר ישיר וברור על המגנט שלך יכול בקלות להשפיע על אפקטיביות חלוקת המגנטים. ‏‏

עיצוב

כדי לנצל את השניות הבודדות שיש ברשותך למשוך את תשומת הלב של צופה המודעה, ניתן להשתמש במספר אלמנטים: ‏‏‎

גופן – השתמשו בגופנים מסוגננים ולא סטנדרטים כדי לייחד את עצמכם ממודעות אחרות, אך הקפידו שהטקסט יהיה קריא וברור. (שימו לב שלבחירת גופן יש גם השפעה רבה על מה שאתה משדר ללקוח לגבי העסק שלך) ‏‏‎

צבע – צרו מודעה מגוונת בצבעים בהירים ובולטים לעין כדי שלא יפספסו אותה! (שימו לב שצבע הטסט וצבע הרקע לא בגוונים דומים וניתן לקרוא בבירור את תוכן המודעה). ‏‏‎

צורות – היום ניתן ליצור מגנטים בצורות שונות, גדלים שונים ומיוחדים. לדוגמה: מגנט שבמרכזו חתך עיגול המתאים לגודל עינית הדלת וניתן להדביק אותו שם (דבר שגם יכול לגרום לדייר להשאיר את המגנט שם). ‏‏‎

מגנט שיכלול את אלמנטים אלו, לא רק ימשוך את תשומת הלב של הקורא, אלא ישדר תחושה של מקצועיות ואמינות. ‏‏‎

מה עושים מכאן? ‏‏‎

אם יש לכם את המגנט המנצח ביד (ואם לא נדאג לכם לאחד!), אז צרו איתנו קשר ותתחילו להפיץ את העסק שלכם! ‏‏‎

לפרטים נוספים